Ja

Imię:Laura
Wiek:14 lat
Ulubiona muzyka:Pop i Rap
Ulubiona piosenka:Nightcore-Angel with a shotgun
Ulubiony koń:Dragonwarrior
Zainteresowanie:Jazda konna, SSO,My horse friends,Asassin's

piątek, 13 czerwca 2014

Piątek 13-mój najszczęśliwszy dzień

Witajcie moi mili! <3
Jestem najszczęśliwszą dziewczyną gdyż jest piątek 13. Tak jak oczekiwałam stało się. Moje najszczęśliwsze szczęście. W końcu zdobyta rozeta za pierwsze miejsce z Valedale. Za nim wam pokaże tu macie pławienie Jewelbeauty.


 Jewelbeauty lekko zaczęła świrować na głębszej wodzie.





Galop z nowym czaprakiem ;)




No i czas na zwycięstwo w zawodach w Valedale ;D Pod Spidershadow
Nagroda dla zwycięzcy.
Przejazdzka <3




Kocham ten dzień!


 Mam nadzieję, że 13 piątek da mi jeszcze tyle szczęścia by wygrać teraz w Firgrove. Trzymajcie kciuki!!!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz