Ja

Imię:Laura
Wiek:14 lat
Ulubiona muzyka:Pop i Rap
Ulubiona piosenka:Nightcore-Angel with a shotgun
Ulubiony koń:Dragonwarrior
Zainteresowanie:Jazda konna, SSO,My horse friends,Asassin's

środa, 25 czerwca 2014

Jak tam sobótka :)

Hej i jak spędziliście sobótkę? :) Macie moje foty. Tak przyokazji juz pewnie newsy czytaliście są nowe ciuchy w FP. Za tydzień w wiosce rybackiej będą dwa tinkery biały i czarny. Zabije SSO za to. Zawsze chciałam mieć takiego białego olbrzyma. Ale oczywiście ja se juz tinka kupiłam (jest boski), ale sso teraz będzie dodawać te tinkery nowe. TERAZ! Kiedy juz tinka kupiłam. Dobra sorka, że się uniosłam. Jeżeli jeszcze chodzi o mnie to jutro albo po jutro będę mieć GHV czyli Doline złotych liści. Strasznie się cieszę. Zamieszkam tam XD Dobra macie zdjątka zanim zapomnę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz