Ja

Imię:Laura
Wiek:14 lat
Ulubiona muzyka:Pop i Rap
Ulubiona piosenka:Nightcore-Angel with a shotgun
Ulubiony koń:Dragonwarrior
Zainteresowanie:Jazda konna, SSO,My horse friends,Asassin's

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Siema! Wracam!

Królik wielkanocny i same nowości moi mili!
Ostatnio zaniedbałam SSO :( Ale tak poza tym to ok. Opowiem co przytrafiło mi się kilka dni temu.
Wjeżdżam do silverglade village na zakupy a tu MARLEY. W sklepach MARLEY. Przy sklepach PANI MARLEY. mówie przyjaciółce,  że wszędzie są marley'e a ona do mnie - Dobrze się czujesz? - Ja oczywiście powiedziałam, że tak i pokazałam jej przez skype tych marley'ów po czym powiedziała - Uff.....Już myślałam, że tak ''trochę'' oszalałaś.... - Na co odpowiedziałam - Bardzo śmieszne - a ona - sprawdzę na facebooku. - Okazało się, że w ten dzień Marley był ulubioną postacią więc przez ten dzień będzie wszędzie. Troche mi ulżyło szczerze mówiąc, już się martwiłam, że tak na zawsze.
W następnym poście będzie co byśmy chcieli new na SSO. :) Dozoba. Lauren.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz