Ja

Imię:Laura
Wiek:14 lat
Ulubiona muzyka:Pop i Rap
Ulubiona piosenka:Nightcore-Angel with a shotgun
Ulubiony koń:Dragonwarrior
Zainteresowanie:Jazda konna, SSO,My horse friends,Asassin's

wtorek, 11 marca 2014

przypomniało mi się

Przypomniało mi się jak rozmawiałam z moją przyjaciółką przez Skype , ona wtedy włączyła SSO i wzięła się za trenowanie konia. Kiedy najechała na przeszkodę i nacisnęła spację jej koń się zatrzymał.
Gabi wkurzona zaczęła krzyczeć '' Po co skoczyć skoro można stanąć''. Do dziś mnie to rozbraja :)
Aktualnie jadę na nighthunter (danisch warmblod). Przez tą historię przypomniały mi się zawody.
Jechałam na moim championie Spidershadow, byłam 3 wyprzedzałam wszystkich jak burza, wtedy PRZED METĄ mój koń postanowił zatrzymać się. Stał sobie tak dopóki wszyscy nie przejechali. W końcu zrobił jeden krok, przekraczając metę. TEN JEDEN KROK, ALE NIE LEPIEJ KROK PRZED META STANĄĆ.  Czasem ten koń doprowadza mnie do szału. Już się do tego przyzwyczaiłam. Mojego kucyka wysłałam na wyspę. Gdy skończę trenować nowego chempiona, spidershadow też wyśle na horse island.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz